چگونه میل جنسی را افزایش دهیم؟

0 106

اقدامات زیادی وجود دارد که می توانید میل جنسی خود را به طور طبیعی افزایش دهید، از جمله استفاده از داروهای تقویت کننده جنسی طبیعی، تمرین تکنیک های کاهش استرس و اصلاح رژیم غذایی و سبک زندگی.

آیا به دنبال این هستید که چاشنی زندگی جنسی خود را افزایش دهید؟ و یا می خواهید بدانید که چگونه میل جنسی را افزایش دهیم؟ کارهای مختلفی وجود دارد که می توانید در زندگی روزمره خود از انها کمک بگیرید. شما می توانید این رویکردهای طبیعی را در نظر بگیرید:

  • میوه های مقوی جنسی بخورید.
  • روزانه مقداری شکلات بخورید.
  • گیاهان دارویی را امتحان کنید.
  • مکمل های افزایش دهنده میل جنسی مصرف کنید.
  • اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.
  • مصرف الکل خود را قطع کنید.
  • استرس خود را کاهش دهید.
  • به اندازه کافی بخوابید.
  • در روابط خود اعتماد ایجاد کنید.
  • با پزشک مشورت کنید.

چگونه میل جنسی را افزایش دهیم؟

عوامل داخلی و خارجی مختلفی می توانند بر افزایش میل جنسی شما تأثیر بگذارند، از سطح هورمون ها گرفته تا داروها و عادت های خواب شما.

میل جنسی هر کس متفاوت است، اما برای زنان و مردان عادی است که با افزایش سن کاهش میل جنسی را تجربه کنند. با کمک روش های زیر می توانید میل جنسی خود را افزایش دهید.

1- اضطراب خود را مدیریت کنید.

سطوح بالای اضطراب یک مانع رایج برای عملکرد جنسی و میل جنسی برای مردان و زنان است. این ممکن است اضطراب ناشی از استرس زندگی یا اضطراب خاص مرتبط با رابطه جنسی باشد.

افرادی که دارای برنامه کاری شدید، مسئولیت های مراقبتی یا سایر استرس های زندگی هستند ممکن است احساس خستگی کنند و در نتیجه میل جنسی پایینی داشته باشند.

اضطراب و استرس همچنین می‌تواند نعوظ را برای فرد دشوارتر کند یا نعوظ را حفظ کند و فرد را از داشتن رابطه جنسی باز دارد. یک بررسی در سال 2017 از اختلال نعوظ در مردان جوان نشان داده است که افسردگی و اضطراب می تواند منجر به کاهش میل جنسی و افزایش اختلال عملکرد جنسی شود.

افراد می توانند چندین گام برای مدیریت اضطراب و تقویت سلامت روان خود بردارند، از جمله:

  • رعایت بهداشت خواب خوب
  • وقت گذاشتن برای یک سرگرمی مورد علاقه
  • ورزش منظم
  • خوردن یک رژیم غذایی مغذی
  • کار برای بهبود روابط
  • صحبت با یک روانپزشک

2- بهبود کیفیت رابطه

راه‌های مختلفی برای بهبود کیفیت رابطه جنسی و افزایش میل جنسی وجود دارد، مثلا تقویت صمیمیت و رابطه بین زن و شوهر، برطرف کردن ناراحتی و دلخوری‌ها، افزایش دفعات رابطه جنسی، ایجاد تنوع و خارج کردن رابطه جنسی از یکنواختی.

یک رابطه با کیفیت در بطن یک رابطه صمیمانه، دوستانه و محترمانه بین زن و شوهر شکل می‌گیرد. بسیاری از مشکلات رابطه جنسی مثل بی‌میلی جنسی، اختلال نعوظ یا زودانزالی بیش از اینکه علت جسمانی داشته باشد، ریشه در سردی رابطه زن و شوهر و کدورت‌ها و دلخوری‌های آنها دارد. زمانی که یک زن از همسرش ناراحت است چون هیچگاه به او ابراز علاقه نمی‌کند یا به خواسته‌هایش در زندگی روزمره توجه نمی کند، معلوم است که نمی‌تواند با همه وجود در رابطه جنسی باشد و همه انرژیش را بگذارد. و کم کم دچار بی میلی جنسی شده و رابطه ی آنها سرد می شود.

در واقع رابطه جنسی و رابطه عاطفی بین یک زن و شوهر تاثیرات دوطرفه دارند و باید به هردوی آن‌ها توجه کرد. بنابراین اگر مشکلات ریشه‌داری با همسرتان دارید یا صمیمیت بین شما کم شده و بر روی رابطه جنسی‌تان هم تاثیر منفی گذاشته است، لازم است از یک زوج درمان گر کمک بگیرید.

چگونه میل جنسی را افزایش دهیم؟
چگونه میل جنسی را افزایش دهیم؟

3- اهمیت هنر معاشقه داشتن

اگر قبل از آمیزش، معاشقه و پیش نوازی وجود داشته باشد زوجین به مرحله ی تحریک شدگی می رسند و هردو آماده هستند و به مقدار کافی برانگیخته شده اند. این امر سبب می شود رابطه بهتری بین طرفین وجود داشته باشد و رضایت بیشتری از رابطه جنسی حاصل گردد .

پیش نوازی و معاشقه بار عاطفی، مهر و محبت، صمیمیت و علاقه ی زوجین و موجب افزایش میل جنسی می شود. پیش نوازی را در هر زمانی می توانید شروع کنید. هنگام تماشا کردن فیلم، بعد از حمام و … ، می توانید معاشقه و پیش نوازی را انجام دهید. همین حمام های دو نفره، نوازش ها، در آغوش گرفتن ها و بوسه های کوچک و با محبت هستند که تمایل و برانگیختگی زیادی در همسرتان ایجاد می کند. مهمترین قسمت یک رابطه جنسی رضایت بخش، وجود پیش نوازی و معاشقه می باشد و دخول نیز قسمت ناچیزی از رابطه جنسی ست. برای زنان، پیش بازی یا معاشقه بیشتراز خود را بطه اهمیت دارد.

4- خوابی با کیفیت داشته باشید.

خواب خوب می تواند خلق و خوی کلی و سطح انرژی فرد را بهبود بخشد. برخی تحقیقات همچنین کیفیت خواب را با میل جنسی مرتبط می دانند. یک مطالعه در مقیاس کوچک در سال 2015 روی زنان نشان داد که خواب بیشتر در شب، میل جنسی آنها را در روز بعد افزایش می دهد. زنانی که میانگین زمان خواب طولانی‌تری را گزارش کردند، نسبت به آنهایی که زمان خواب کوتاه‌تری داشتند، میل جنسی بیشتری را برای یک رابطه خوب دارند.

بیشتر بخوانید : علل ناباروری در زنان و مردان چیست؟

5- رژیم غذایی مغذی داشته باشید.

پیروی از یک رژیم غذایی مغذی می تواند با تقویت گردش خون و سلامت قلب و حذف غذاهای خاصی که می تواند میل جنسی را کاهش دهد، موجب افزایش میل جنسی افراد می شوند.

سندرم متابولیک و بیماری قلبی عروقی می تواند بر عملکرد جسمی جنسی تأثیر بگذارد. سندرم تخمدان پلی کیستیک همچنین می تواند بر سطح هورمون ها تأثیر بگذارد و میل جنسی را مختل کند.

خوردن یک رژیم غذایی سرشار از سبزیجات، میزان کم قند و پروتئین های کم چربی می تواند به جلوگیری از اختلالاتی که بر میل جنسی تأثیر می گذارد کمک کند.

چگونه میل جنسی را افزایش دهیم؟
چگونه میل جنسی را افزایش دهیم؟

6- ورزش منظم داشته باشید.

ورزش منظم می تواند به طرق مختلف به میل جنسی کمک کند. مطالعه‌ای در سال 2015 روی مردانی که تحت درمان محرومیت از آندروژن قرار می‌گیرند، که سطح تستوسترون را کاهش می‌دهد، نشان داد که ورزش منظم به مردان کمک می‌کند تا با نگرانی‌های مربوط به تصویر بدن، میل جنسی کم و تغییرات روابط کنار بیایند.

7- وزن خود را متعادل نگه دارید.

برخی از دانشمندان اضافه وزن و چاقی را با میل جنسی کم و سایر عوامل مرتبط با کاهش باروری مرتبط می دانند. این ممکن است به دلیل عوامل هورمونی مانند غلظت پایین تستوسترون باشد.

حفظ وزن متوسط ​​بدن می تواند میل جنسی فرد را هم از نظر جسمی و هم از نظر روانی بهبود بخشد. خوردن یک رژیم غذایی سالم و متعادل و ورزش منظم می تواند به دستیابی به این امر کمک کند و همچنین سطح کلی انرژی فرد را افزایش دهد.

8- سیگار را ترک کنید.

سیگار کشیدن می تواند بر سیستم قلبی – عروقی افراد تأثیر منفی بگذارد. سلامت قلب برای عملکرد جنسی خوب مهم است. افرادی که سیگار می کشند ممکن است متوجه شوند که سطح انرژی و میل جنسی آنها پس از ترک سیگار افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید : 8 راهکار برای کاهش دردهای دوران قاعدگی

9- چگونه میل جنسی را با استفاده از مکمل های دارویی افزایش دهیم؟

میل جنسی در مردان اغلب با سطح تستوسترون مرتبط است که به طور طبیعی با افزایش سن کاهش می یابد. درمان جایگزینی تستوسترون می تواند کمک کننده باشد.

بر اساس یک بررسی در سال 2017، در مردان مبتلا به کمبود تستوسترون یا هیپوگنادیسم، نشان می دهد درمان جایگزینی تستوسترون می تواند منجر به بهبود میل جنسی، کاهش افسردگی و بهبود عملکرد نعوظ شود.

شواهد کمی وجود دارد که نشان می دهد برخی غذاها یا مکمل ها باعث افزایش سطح تستوسترون و عملکرد جنسی فرد می شود. برخی تحقیقات نشان می دهند که روی، ویتامین D و اسیدهای چرب امگا 3 ممکن است اجزای مهم رژیم غذایی برای تستوسترون باشند.

چگونه میل جنسی را افزایش دهیم؟
چگونه میل جنسی را افزایش دهیم؟

قرص ایکس اید گلدن لایف بهترین مکمل برای افزایش میل جنسی

قرص ایکس اید گلدن لایف با ترکیبی اختصاصی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و گیاهان دارویی موثر، نقش مهمی را در افزایش تمایلات و قوای جنسی و تقویت باروری در بانوان و آقایان ایفا می‌کند. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم مشکلات و اختلالات جنسی همواره یکی از دلایل نارضایتی همسران، اضطراب و افسردگی و حتی از عوامل طلاق می‌باشد.

استرس و عوامل روحی، کمبود برخی از مواد مغذی، مصرف برخی داروها، استعمال دخانیات و مصرف الکل و کافئین می‌تواند سبب سرد مزاجی و کاهش توان جنسی و ناباروری در زوجین شود. میل جنسی و داشتن یک رابطه جنسی خوب و با کیفیت، یکی از مهمترین نیازهای انسان و ضامن تداوم و موفقیت در زندگی زناشویی به شمار می‌رود.

مکانیسم اثر ترکیبات قرص ایکس اید چگونه است؟

قرص ایکس اید گلدن لایف X-Ade با ترکیب خاصی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و گیاهان دارویی مؤثر، نقش مهمی را در افزایش میل و قوای جنسی و تقویت باروری در بانوان و آقایان را ایفا می‌کند.

ویتامین‌ های B2،B3 ،B6

وجود مقادیر قابل توجه ویتامین‌های B2 ،B3 ، B6 در قرص x ade سبب فعال شدن چرخه‌های متابولیسمی بدن و در نتیجه تولید انرژی برای فعالیت‌های جنسی، تولید هورمون‌های جنسی و افزایش تمایلات جنسی در زنان و مردان می‌شود. ویتامین B3 از طریق گشاد کردن عروق و در نتیجه افزایش خون رسانی به ناحیه تناسلی نقش مهمی در افزایش توان و هیجان جنسی دارد. ویتامین B6 نیز دارای نقشی مهم در تنظیم هورمون‌های جنسی تخمک گذاری در زنان و تولید اسپرم در مردان است.

ویتامین E و روی

ویتامین E علاوه بر حفاظت از اسپرم‌ها در مقابل صدمات اکسیداتیو، باعث افزایش تحرک و تعداد اسپرم ها نیز می‌شود و با افزایش خون رسانی  به نواحی تناسلی باعث افزایش لذت جنسی و رسیدن به ارگاسم در زنان و مردان می‌شود. روی نیز از مهمترین فاکتورهای موثر در افزایش میل جنسی و باروری مردان به شمار می‌آید و این در حالیست که در بیش از ۵% مردان به دلیل تغذیه نامناسب و فقر روی در خاک ایران، کمبود این عنصر دیده می‌شود.

بیشترین مقدار روی در غده پروستات وجود داشته و در تمامی مراحل باروری در آقایان از جمله متابولیسم هورمونی، عملکرد غده پروستات و تشکیل و تحرک اسپرم نقش دارد. کمبود روی سبب کاهش مقدار هورمون تستوسترون و کاهش تعداد اسپرم ها می‌شود. در زنان نیز کمبود این عنصر سبب سرد مزاجی و ناباروری می‌شود.

منیزیم

این عنصر به بهبود متابولیسم بدن، تنظیم فعالیت بسیاری از آنزیم‌ها و افزایش انرژی کمک می‌کنند. علاوه بر این منیزیم در تقویت ماهیچه‌ها و کنترل استرس نیز نقش دارد.

جینسینگ کره ای

مواد موثره این گیاه ترکیباتی به نام جین سینوزیدها هستند که نقش مهمی در افزایش قوای جنسی در زنان و مردان داشته علاوه بر اینکه سبب افزایش توان جسمی و کاهش استرس می‌شوند. این گیاه می‌تواند با افزایش خون رسانی به اندام‌های تناسلی به افزایش تحریک پذیری در زنان و رفع اختلالات نعوظ در مردان نیز کمک کند.

چطور قرص ایکس اید را مصرف کنیم؟

روزانه ۱ عدد قرص x-ade به همراه غذا میل شود. قرص را در دمای اتاق و دور از تابش مستقیم نور خورشید و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. از مصرف بیش از مقدار توصیه شده این قرص خودداری کنید.

آیا قرص ایکس اید منع مصرف دارد؟

افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی، مشکل انعقاد خون، صرع و فشار خون بالا باید با پزشک یا داروساز مشورت نمایند. در صورت ابتلا به بیماری‌های مزمن قبل از شروع مصرف قرص X ADE با پزشک مشورت کنید. مصرف این قرص برای خانم‌ها در دوران بارداری، شیردهی، قاعدگی و در زمان ابتلا به فیبروئید رحمی ممنوع است.

قرص ایکس اید چه عوارضی دارد؟

در صورت مشاهده هرگونه علامت غیر طبیعی، مصرف کپسول ایکس اید گلدن لایف را متوقف و به پزشک مراجعه کنید. عوارض این فراورده در موارد کمی گزارش شده است، اما همان عوارض محدود نیز باید جدی گرفته شود. بعضی افراد با مصرف مکمل‌های حاوی جینسینگ دچار سردرد، حساسیت پستان و تحریک پذیری می‌شوند. مصرف بیش از حد خارخاسک نیز باعث آلرژی و حساسیت‌های شدید خواهد شد.

تداخل دارویی قرص ایکس اید گلدن لایف:

قرص ایکسی اید گلدن لایف با داروهای ضد انعقاد خون و آنتی پلاکت، داروهای حاوی لیتیوم، کاهنده قند خون و فشار خون، داروهای مهار کننده مونو آمین اکسیداز تداخل دارد. افرادی که این داروها را مصرف می‌کنند، حتما برای استفاده از این مکمل با پزشک معالج خود مشورت کنند.

کوتاه سخن:

تنوع طبیعی گسترده ای در میل جنسی افراد وجود دارد. توجه به این نکته مهم است که داشتن میل جنسی کمتر نسبت به افراد دیگر لزوماً مشکلی نیست. با این حال، اگر فردی بخواهد میل جنسی خود را افزایش دهد، روش های زیادی برای امتحان کردن در دسترس است. اینها شامل خوردن یک رژیم غذایی مغذی، ورزش منظم، کاهش اضطراب و تمرکز بر بهبود روابط صمیمانه است.

کاهش میل جنسی یک موضوع پیچیده است که دارای مولفه های روابط، روانی و فیزیکی است. درک علت می تواند به فرد کمک کند تا بهترین درمان را پیدا کند.

در صورتی که در مورد مقاله ” چگونه میل جنسی را افزایش دهیم؟ ” پرسشی دارید در ذیل همین مقاله آنرا مطرح کنید تا دکتر داروساز داروخانه آنلاین داروکار پاسخگوی شما عزیزان باشند.(سربلند و پیروز باشید.)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.