کلاژن راهی برای چاقی صورت

0 204

چهره ما با افزایش سن دچار تغییرات متعددی می شود. تحلیل استخوان، از دست دادن چربی صورت و همچنین از دست دادن کلاژن، که همگی به علائم پیری، مانند گونه‌های فرورفته و کاهش حجم صورت منجر می شوند. آیا این بدان معناست که اگر می‌خواهیم ظاهر جوان‌تر خود را حفظ کنیم، باید از درمان‌های مختلفی مانند عمل های زیبایی استفاده کنیم؟ نه لازم نیست. درمان کلاژن می تواند شلی پوست را بهبود بخشیده و ظاهری زیبا و جوان تر را برای شما به ارمغان بیاورد.

آیا می خواهید بدانید که چگونه پوستی شفاف، روشن و بدون چین و چروک داشته باشید؟ پس ما را با ادامه مطلب در مورد کلاژن راهی برای چاقی صورت همراهی کنید.

اگرچه ما قبول داریم که پیری بخشی طبیعی از زندگی است، اما بیشتر ما هنوز می خواهیم شاداب به نظر برسیم و احساس کنیم که کنترل پوست خود و گذر زمان را در دست داریم. حفظ ظاهر طبیعی و شاداب نیز یکی از دلایل رایجی است که بسیاری از افراد خود را در معرض درمان های زیبایی قرارمی دهند.

مطالعه‌ای که چند سال پیش در مجله درماتولوژی آنلاین منتشر شد، نشان داد که حدود 78 درصد از زنان می‌خواهند که درمان زیبایی آنها ظاهری طبیعی و با طراوت به آنها بدهد و دوست دارند جوان به نظر برسند.

دلیل گونه های فرورفته در سالخوردگی

نشانه‌های معمول ظاهر پیری، شلی پوست، گونه‌های فرورفته، چین و چروک و از دست دادن حجم و خطوط صورت است. عوامل متعددی در ایجاد این تغییرات صورت نقش دارند. اگر می‌خواهید ظاهری جوان‌تر داشته باشید، یک نقطه شروع خوب این است که کمی بیشتر در مورد علل مختلف پیری صورت بدانید. این کار انتخاب درمان زیبایی مناسب را برای شما آسان تر می کند. همچنین به شما در انتخاب درمانی با نتایج طبیعی کمک می کند.

کلاژن راهی برای چاقی صورت
کلاژن راهی برای چاقی صورت

تحلیل استخوان و کاهش بازسازی آن

یکی از تغییرات صورت که با افزایش سن ایجاد می شود این است که تحلیل استخوان افزایش می یابد. تحلیل استخوان منجر به از دست دادن مقداری از حجم صورت ما می شود و صورت ما نیز بخشی از ظاهر خود را از دست می دهد. اثر دیگر این است که استخوان‌های صورت کمی جابه‌جا می‌شوند، برای مثال محدوده ی چشم‌ها تا حدودی پایین می‌آیند.

نازک شدن و شل شدن پوست با کاهش کلاژن

با افزایش سن، تولید کلاژن در پوست کاهش می یابد. کلاژن از ساختار پوست ما پشتیبانی می کند. از دست دادن طبیعی کلاژن منجر به پوستی نازک و ساختاری ضعیف می‌شود که این افتادگی پوست در صورت بیشتر قابل ملاحظه خواهد بود. به همین دلیل است که بسیاری از مردم به دنبال کلاژن برای چاقی صورت هستند.

تمام تغییرات صورت می تواند منجر به ظاهری پیر شود. به عنوان مثال، گونه های فرورفته نه تنها به دلیل افزایش مشکلات شلی پوست ایجاد می شوند، بلکه در نتیجه تغییرات در ساختار استخوان و توزیع مجدد چربی نیز ایجاد می شوند

کلاژن راهی برای چاقی صورت
کلاژن راهی برای چاقی صورت

کلاژن راهی برای چاقی صورت

اگر می‌خواهید ظاهری جوان‌تر به شما بازگردد، آیا می دانید بهترین درمان زیبایی چیست؟ برای برخی از افراد بهترین گزینه برطرف کردن این ناهنجاریها و اصلاح برخی از ویژگی های صورت است، به عنوان مثال با استفاده از پرکننده ها برای ایجاد ظاهر استخوان باعث می شوند گونه بالاتر رود و یا خط فک مشخص تر شود.

اما ما می خواهیم به شما بگوییم راههای دیگری بجز تزریق ژل و بوتاکس وجود دارد که به شما کمک می کند تا صورتی جوان داشته باشید و آن کلاژن درمانی است. البته کلاژن درمانی به صورت های مختلفی صورت می گیرد که یکی از انواع آن استفاده از مکمل های حاوی کلاژن است.

بیشتر بخوانید: فواید آلفا هیدروکسی اسید (AHA) برای پوست

مکمل های کلاژن ساز چه کمکی به ما می کنند؟

قبل از این که ما به فواید کلاژن برای پوست و استفاده از آن برای چاقی پوست بپردازیم باید بگوییم که فواید کلاژن فراتر از مسائل مربوط به زیبایی ظاهری است .کلاژن، استحکام و انعطاف پذیری ویژه ای به پوست می دهد و همین ویژگی آن است که باعث می شود پوست جوانتر، پرتر و بدون خطوط ریز به نظر برسد.

با اینحال، می توان گفت کلاژن وظیفه های مهمتری نیز دارد و آن این است که مانند چسب نگهدارنده ای برای حفظ رباطها، مفصلها و استخوانها کنار همدیگر عمل می کند. بخشی از کلاژن نیز به عنوان پوشش محافظتی برای اندامهای داخلی بدن مانند کلیه ها، نقش بسیار مهمی ایفا می کنند.

پوستی شفاف، روشن و بدون چین و چروک با قرص ای سی ایی کلاژن (ACE)

قرص ای سی ایی کلاژن زیبایی و درخشندگی پوست را برای شما به ارمغان خواهد آورد. راز زیبایی پوست در کیفیت ساختارهای محافظت از پوست نهفته است. این ساختارها به دلیل اهمیت کلاژن در حفظ استحکام پوست موثر بوده و موجب نرمی و لطافت آن می‌شوند. در این محصول علاوه بر کلاژن هیدرولیز شده ویتامین‌هایی نظیر A، C و E نیز وجود دارد که همگی آنها به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن کمک می‌کنند. این قرص کلاژن محصول کشور فرانسه بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

ویتامین A یکی از ویتامین‌های موجود در قرص ای سی ایی کلاژن است که محلول در چربی بوده و دریافت آن به میزان کافی می‌تواند در سلامت پوست بسیار موثر باشد. این ویتامین چین و چروک پوست را به تعویق انداخته و مصرف آن به صورت موضعی به درمان جوش و آکنه نیز کمک می‌کند.

همچنین ویتامین C موجود در این قرص، سنتز کلاژن را تحریک می‌کند و با مقابله با رادیکال‌های آزاد از پیری سلول‌های پوستی پیشگیری می کند. وجود ویتامین E در قرص ای سی ایی کلاژن نیز به حفاظت از پوست در مقابل آسیب ناشی از اکسیداتیو کمک می‌کند. یکی از مهمترین ترکیبات این قرص، کلاژن هیدرولیز شده است که موجب می‌شود تا پوست حالت ارتجاعی خود را از دست ندهد و در نتیجه چین و چروک پوستی کمتر اتفاق بیفتد.

کلاژن راهی برای چاقی صورت
کلاژن راهی برای چاقی صورت

چگونه قرص ای سی ایی کلاژن مصرف کنیم؟

به مدت 3 ماه روزی 1 عدد قرص به همراه ناهار میل شود.

آیا می توانم قرص ای سی ایی کلاژن را چند دوره استفاده کنم؟

بله می توانید مصرف کنید ولی باید ما بین هر دوره فاصله یکی دو ماهه بیندازید تا میزان غلظت ویتامین ها در بدن افزایش پیدا نکند.

نکات قابل توجه در هنگام مصرف قرص ای سی ایی کلاژن :

محصول را در دمای زیر 25 درجه، دور از رطوبت و نور مستقیم و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. قبل از مصرف در صورت وجود هر گونه بیماری زمینه ایی و یا مصرف دارو با پزشک و یا دارو ساز مشورت نمایید. در صورتی که فرآورده دیگری حاوی ویتامین A مصرف می‌کنید، مصرف این محصول توصیه نمی‌شود.

این فرآورده صرفا مکمل رژیمی غذایی بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان نیست. در صورت حساسیت به هر یک از از مواد تشکیل دهنده مصرف نشود. اگر باردار یا شیرده هستید و یا قصد بارداری دارید مصرف نشود. از مصرف فرآورده بیش از مقدار توصیه شده خودداری کنید.

قرص ای سی ایی کلاژن چه عوارضی دارد؟

در موارد بسیار نادر ممکن است عوارض گوارشی داشته باشد که در این صورت باید با پزشک مشورت شود.

کوتاه سخن :

ما در مقاله ” کلاژن راهی برای چاقی صورت ” در مورد فواید کلاژن برای پوست و کاهش علائم پیری پوست صحبت کردیم. استفاده از مکمل های حاوی کلاژن مانند قرص ای سی ایی کلاژن در بالا بردن سطح کلاژن و کاهش علائم کمبود آن در بدن تاثیر بسزایی دارند. اما باید به این نکته دقت داشته باشیم که داشتن سبک زندگی سالم، رژیم غذایی کامل، ورزش مناسب، کاهش استرس و اضطراب و اجتناب از سیگار و مشروبات الکی می توانند در به تاخیر انداختن پیری نقش مهمی را ایفا کنند.

در صورتی که در مورد مقاله بالا پرسشی دارید ذیل همین مقاله آن را درج نمایید تا دکتر داروساز داروخانه آنلاین داروکار پاسخگویی شما عزیزان باشد. (پیروز و سربلند باشید)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.