نمایش 1–12 از 25 نتیجه

کپسول نرم پروستا باریج اسانس

۸۳,۰۰۰ تومان
کپسول نرم پروستا باریج اسانس، حاوی لینولئیک اسید و آلفا توکوفرول می باشد که بر روی اندازه غده پروستات و بهبود عملکرد ادراری آقایان تأثیر بسزایی دارد.

شربت لاکساپلاس باریج اسانس 120 میلی لیتر

۶۰,۰۰۰ تومان
شربت لاکساپلاس باریج اسانس حاوی گیاهانی دارویی مانند عناب، بنفشه، سپستان، گل گاو زبان، گل سرخ، به دانه و اسفرزه می باشد که برای درمان یبوست کودکان فرموله شده است اما بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده کنند.

کپسول نرم گاسترولیت باریج اسانس

۴۶,۲۰۰ تومان
کپسول نرم گاسترولیت باریج اسانس حاوی اسانس گیاه آویشن شیرازی می باشد که تأثیر بسزایی در بهبود نشانه‌‌های سندروم روده تحریک پذیر مانند بهبود دل دردهای شدید شکم، ترش کردن، نفخ و دل پیچه دارد.

شربت آنتی رفلکس – بی، باریج اسانس 120 میلی لیتر

۴۵,۰۰۰ تومان
شربت آنتی رفلکس – بی، باریج اسانس سرشار از ژل آلوئه ورا بوده و داروی مؤثری جهت پیشگیری از رفلاکس معده به مری می باشد. این فرآورده با کاهش ترشح اسید معده و اثر التیام بخشی و ضد التهابی، علائم رفلاکس معده را کنترل می کند.

اسپری موضعی سی ام باریج اسانس

۵۷,۰۰۰ تومان
اسپری موضعی سی ام باریج اسانس حاوی اسانس نعنا و کرفس می باشد که در تسکین دردهای عضلانی اسکلتی، تسکین درد اوستئوآرتریت زانو، کشیدگی تاندونی و رفع گرفتگی عضلانی مورد استفاده قرار می گیرد.

کپسول پرولیو باریج اسانس

۶۸,۶۰۰ تومان
کپسول پرولیو باریج اسانس حاوی گیاه خار مریم، کنگر فرنگی، زردچوبه، قاصدک می باشد که یک محافظ قوی برای کیسه صفرا محسوب می‌شود و تأثیر بسیار مؤثری در بهبود کبد چرب دارد.

کپسول آلزاستاپ باریج اسانس

۱۱۰,۰۰۰ تومان
کپسول آلزاستاپ باریج اسانس حاوی کندر، وج، سعد کوفی، فلفل سیاه، زنجبیل و عسل یک محصول کاملا گیاهی جهت تقویت حافظه، پیشگیری و درمان آلزایمر مورد استفاده قرار می گیرد.

شربت آلوئه‎ ورا باریج اسانس، 120 میلی لیتر

۳۶,۰۰۰ تومان
شربت آلوئه‎ ورا باریج اسانس حاوی عصاره آلوئه ورا و عسل طبیعی می باشد که با تقویت سیستم ایمنی بدن، باعث افزایش مقاومت بدن در برابر بیماری های ویروسی به ویژه آنفلوانزا و سرماخوردگی می شود.

شربت برونکو باریج اسانس 120 میلی لیتر

۴۹,۰۰۰ تومان
شربت برونکو باریج اسانس حاوی عصاره آویشن شیرازی و عصاره ختمی می باشد که برای درمان سرفه های حاد استفاده می شود. این فرآورده خلط آور است و در رفع علائم سرفه و نزله های مجاری فوقانی تنفسی بسیار مؤثر است.

شربت اشتها آور باریج اسانس، مخصوص کودکان

۴۱,۰۰۰ تومان
معرفی شربت اشتها آور باریج اسانس : شربت اشتها آور باریج اسانس حاوی عصاره انار، نعناع و عسل یک ترکیب

پماد مقعدی ام جی باریج اسانس

۷۵,۰۰۰ تومان
پماد مقعدی ام جی باریج اسانس حاوی اسانس گیاه مورد، جهت رفع علائم ناشی از بواسیر درجه یک و دو مانند خونریزی، درد، خارش، سوزش و سنگینی مقعد، زورپیچ و بعلاوه درمان شقاق مقعد مورد استفاده قرار می گیرد.

کرم مقعدی آنتی فیشر باریج اسانس

۳۹,۸۰۰ تومان۴۵,۰۰۰ تومان
کرم مقعدی آنتی فیشر باریج اسانس حاوی عصاره بابونه و عصاره دارمازو می باشد که جهت درمان شقاق مقعد مورد استفاده قرار می گیرد.